Darmowa dostawa od 100zł Rabat 30% na produkty India: INDIA

Jak stosować CBD na sen, na niepokój i na koncentrację?

Zachęcamy Cię do wybrania takiego preparatu, który poza CBD, będzie miał w swoim składzie walerianę. Naukowo udowodniono, że znacząco poprawia ona jakość snu. Jedno z tego rodzaju badań naukowych przeprowadzono w 1989 roku. Aż 89 procent uczestników doszło do wniosku, że lepiej im się spało po zastosowaniu przed zaśnięciem korzenia waleriany.

04.10.21

Spis treści:

  1. Jak stosować CBD na bezsenność?
  2. Jak przyjmować CBD, aby pomogło na stres?
  3. Jak wspomóc koncentrację przy użyciu CBD?

Ze względu na pandemię koronawirusa, poprzedni rok był trudny dla wszystkich. Warto teraz gdy już zrobiło się trochę lepiej zadbać o siebie. Mamy tutaj na myśli zarówno zdrowie psychiczne, jak i fizyczne. W tym artykule w większym stopniu skoncentrujemy się na tym pierwszym. Słowo wellness na stałe powinno wejść do Twojego słownika i życia. Regularne stosowanie produktów konopnych, może Ci pomóc w lepszym zatroszczeniu się o Twoje samopoczucie psychiczne na co dzień.

Pewnie już bardzo dobrze wiesz o tym, że produkty z dodatkiem CBD mogą mieć niesamowicie wszechstronne zastosowania. Pamiętaj o tym, żeby dopasować je koniecznie do Twoich indywidualnych potrzeb oraz do stanu zdrowia. Wiemy dobrze o tym, że jedne osoby w większym stopniu potrzebują zrelaksowania się, a inne poprawienia swojej koncentracji. CBD może również być remedium na bezsenne noce.

W sklepach konopnych coraz częściej możesz spotkać takie produkty, które są dostosowane do oczekiwanych rezultatów. Jak udało się nam już ustalić, produkty z konopi siewnej mogą korzystnie wpływać na Twój sen oraz na poziom koncentracji.

Chciałbyś wprowadzić CBD do Twojego życia, ale nie wiesz, od czego zacząć? Podpowiemy Ci, jak pomożesz stosować produkty konopne na sen, koncentrację oraz na nadmierny niepokój. Wyjaśnimy Ci, jak one działają i jak możesz je wdrożyć do Twojej codziennej rutyny.

Jak stosować CBD na bezsenność?

Bezsenna noc może zdarzyć się każdemu. Jednak, gdy staje się ona normą, to naprawdę warto, jest poszukać odpowiedniego wsparcia dla Twojego organizmu. Pewnie sam wiesz najlepiej o tym, że dobry sen i odprężenie gwarantują Ci wieczorne rytuały. Dopiero wtedy Twój mózg wie, kiedy powinien zapaść w sen. Dobrym pomysłem jest otulenie się kocykiem przed snem, obejrzenie ulubionego serialu oraz przytulenie zwierzaka. Następnie warto, jest umyć twarz i wyszczotkować zęby. Stosowanie produktów konopnych w łatwy sposób może stać się kolejnym elementem tego rodzaju wieczornej rutyny.

Zachęcamy Cię do wybrania takiego preparatu, który poza CBD, będzie miał w swoim składzie walerianę. Naukowo udowodniono, że znacząco poprawia ona jakość snu. Jedno z tego rodzaju badań naukowych przeprowadzono w 1989 roku. Aż 89 procent uczestników doszło do wniosku, że lepiej im się spało po zastosowaniu przed zaśnięciem korzenia waleriany. To badanie naukowe ponowiono w 2000 roku. Pod uwagę wzięto wyłącznie takie osoby, które cierpiały na bezsenność. Co się okazało? 36 procent uczestników potwierdziło, że stosowanie korzenia waleriany, ułatwia im zapadnięcie w głęboki sen. Zajmuje im to również mniej czasu.

Warto tutaj wspomnieć również o badaniach naukowych, które miały miejsce kolejno w latach 2002 i 2009. Okazało się, że stosowanie waleriany, pomagało ludziom szybciej dojść do siebie, po stosowaniu silnych leków na bezsenność. Nie można tutaj również pominąć badania naukowego z 2006 roku. Uczestnikom podano olejek cytrynowy oraz korzeń waleriany. Badania naukowe pokazały, że taka mieszanka nie tylko ułatwia zasypianie, ale również sprzyja odprężeniu się.

Jak przyjmować CBD, aby pomogło na stres?

Oczywiście, że nie tylko produkty konopne pomogą Ci radzić sobie z nadmiernym zdenerwowaniem. Równie skutecznie może być obejrzenie ulubionego filmu, wypicie ciepłej filiżanki herbaty, czy trening jogi. Jednak, gdy nie masz na to wszystko siły i chcesz zadziałać szybko, to serdecznie polecamy Ci, przyjmowanie 25 mg CBD dziennie. Najlepsze rezultaty osiągniesz, gdy połączysz je z cytryną i l-teaniną, która naturalnie występuje w liściach herbaty.

Jak wspomóc koncentrację przy użyciu CBD?

Gdy coś niepokojącego dzieje się z Twoim ciałem, to naturalne jest, że trudno jest Ci się skoncentrować na wykonywaniu codziennych czynności. Ten stan może w pewnym stopniu zmniejszyć przyjmowanie produktów konopnych. Tak samo, jak w przypadku stresu warto połączyć CBD ze wzmacniającą i dodającą pozytywnej energii cytryną. Gdy nie wiesz, co wybrać, to zawsze możesz też podpytać w sklepie konopnym.